Tarnów, Polska

730 44 99 25 telpin@telpin.pl

Centrala telefoniczna, serwer Slican NCP CM300p, CM400p, CM600p

Charakterystyka urządzenia

 

Centrala telefoniczna Slican NCP to platforma telekomunikacyjna IP o wydajności do 300 jednoczesnych rozmów i 20 połączeń video nawet dla 10.000 użytkowników. Doskonała jakość komunikacji i elastyczność systemu stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP. Wymaga konfiguracji i montażu przez Autoryzowanego Partnera Slican.

 

Najważniejsze są Twoje potrzeby

Centrale serii Slican NCP tworzą systemy zunifikowanej komunikacji, które realizują połączenia w szerokim zakresie intensywności ruchu telekomunikacyjnego zarówno IP jak i TDM. Mogą obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie komunikacją w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie z dostępem do sieci LAN i WAN. Zintegrowana aplikacja webowa Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfigurację przez przeglądarkę internetową.

 

Komfort komunikacji

Obsługę klienta na najwyższym poziomie zapewni pakietowe przesyłanie informacji, szybka komunikacja pomiędzy oddziałami, a także dodatkowe trasy połączeniowe dla ruchu telekomunikacyjnego w czasie awarii. Do tego analiza historii połączeń i rozmów w celu eliminowania wąskich gardeł. Szybki i łatwy dostęp do centrali przez sieć Ethernet – daje możliwość natychmiastowej reakcji i usprawnia zarządzanie systemem. Bezpieczeństwo systemu oparte jest między innymi na szyfrowaniu połączeń video i voice (TLS/SRTP), a redundancja (NCP-CM400P i NCP-CM600P) zapewnia zdublowanie elementów systemu w celu zapewnienia ciągłości pracy także podczas awarii.

Telefony SIP realizują wiadomości tekstowe. Treść połączeń video i voice oraz dane bilingowe mogą być rejestrowane. Całość dopełnia wielofunkcyjna poczta głosowa (fax2email/voice2email) oraz zaawansowany interaktywny IVR. Zintegrowanie zarządzania wieloma składnikami sytemu z jednego miejsca za pomocą interfejsu ConfigWEB ułatwi pracę każdemu administratorowi.

 

 Call Manger – serce systemu

Sprawne i wydajne działanie całego systemu Slican NCP zapewnia jednostka centralna – „Call Manager”, która oferuje zunifikowaną komunikację niezależną od rodzaju wykorzystanego łącza. Interfejsy do łaczności tradycyjnej (TDM) tzw. gateway’e (bramy) pozwalają korzystać nie tylko z szerokorozumianej łączności IP ale również ISDN, GSM i analogowej (FXO). Dopasowując wg potrzeb gateway możemy do systemu podłączyć cyfrowe terminale systemowe (CTS) lub analogowe (FXS), a połączenie z siecią LAN pozwala zastosować wielofunkcyjną aplikację Slican PhoneCTI lub inne rozwiązania typu softphone. Rozmowy, konferencje czy połączenia video mogą być nagrywane dzięki wewnętrznemu, zintegrowanemu systemowi nagrywania rozmów.


W zależności od natężenia ruchu telefonicznego i potrzeb użytkownika Call Manager oferowany jest w trzech wersjach.

 

Slican NCP – CM300P:

• 40xCalls w tym 3xVideoCalls
300xUsers w tym: max. 200-SIPuser i max. 64xCTS
100xWebCTI/PhoneCTI
40xRecordingChannels
58xTrunkGSM
1xTrunkISDN-E1

 

Slican NCP – CM400P:

100xCalls w tym 10xVideoCalls
1000xUsers w tym: max. 1000-SIPuser i max. 400xCTS
400xWebCTI/PhoneCTI
100xRecordingChannels
120xTrunkGSM
6xTrunkISDN-E1
2xgniazdo GbE-INT
zasilanie awaryjne

 

Slican NCP – CM600P:

300xCalls w tym 20xVideoCalls
10.000xUsers w tym: max. 10.000-SIPuser i max. 800xCTS
800xWebCTI/PhoneCTI
300xRecordingChannels
120xTrunkGSM
13xTrunkISDN-E1
2xgniazdo GbE-INT
zasilanie awaryjne

 

 

 

(źródło: informacje opracowano na podstawie materiałów producenta)

 

 

Zapraszamy do skorzystania z poradnika, który umożliwi osobom nie znającym zagadnień telefonii, w bardzo prosty sposób zasięgnąć niezbędne minimum wiedzy, jaką powinni posiadać, aby dobrać optymalne i zarazem oszczędne inwestycje w swojej firmie.