Charakterystyka urządzenia
Centrala telefoniczna Slican NCP to platforma telekomunikacyjna IP o wydajności do 300 jednoczesnych rozmów i 20 połączeń video nawet dla 10.000 użytkowników. Doskonała jakość komunikacji i elastyczność systemu stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP. Wymaga konfiguracji i montażu przez Autoryzowanego Partnera Slican.
Najważniejsze są Twoje potrzeby
Centrale serii Slican NCP tworzą systemy zunifikowanej komunikacji, które realizują połączenia w szerokim zakresie intensywności ruchu telekomunikacyjnego zarówno IP jak i TDM. Mogą obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie komunikacją w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie z dostępem do sieci LAN i WAN. Zintegrowana aplikacja webowa Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfigurację przez przeglądarkę internetową.
Komfort komunikacji
Obsługę klienta na najwyższym poziomie zapewni pakietowe przesyłanie informacji, szybka komunikacja pomiędzy oddziałami, a także dodatkowe trasy połączeniowe dla ruchu telekomunikacyjnego w czasie awarii. Do tego analiza historii połączeń i rozmów w celu eliminowania wąskich gardeł. Szybki i łatwy dostęp do centrali przez sieć Ethernet – daje możliwość natychmiastowej reakcji i usprawnia zarządzanie systemem. Bezpieczeństwo systemu oparte jest między innymi na szyfrowaniu połączeń video i voice (TLS/SRTP), a redundancja (NCP-CM400P i NCP-CM600P) zapewnia zdublowanie elementów systemu w celu zapewnienia ciągłości pracy także podczas awarii.
Telefony SIP realizują wiadomości tekstowe. Treść połączeń video i voice oraz dane bilingowe mogą być rejestrowane. Całość dopełnia wielofunkcyjna poczta głosowa (fax2email/voice2email) oraz zaawansowany interaktywny IVR. Zintegrowanie zarządzania wieloma składnikami sytemu z jednego miejsca za pomocą interfejsu ConfigWEB ułatwi pracę każdemu administratorowi.
Call Manger – serce systemu
Sprawne i wydajne działanie całego systemu Slican NCP zapewnia jednostka centralna – „Call Manager”, która oferuje zunifikowaną komunikację niezależną od rodzaju wykorzystanego łącza. Interfejsy do łaczności tradycyjnej (TDM) tzw. gateway’e (bramy) pozwalają korzystać nie tylko z szerokorozumianej łączności IP ale również ISDN, GSM i analogowej (FXO). Dopasowując wg potrzeb gateway możemy do systemu podłączyć cyfrowe terminale systemowe (CTS) lub analogowe (FXS), a połączenie z siecią LAN pozwala zastosować wielofunkcyjną aplikację Slican PhoneCTI lub inne rozwiązania typu softphone. Rozmowy, konferencje czy połączenia video mogą być nagrywane dzięki wewnętrznemu, zintegrowanemu systemowi nagrywania rozmów.
W zależności od natężenia ruchu telefonicznego i potrzeb użytkownika Call Manager oferowany jest w trzech wersjach.
Slican NCP – CM300P:
• 40xCalls w tym 3xVideoCalls
• 300xUsers w tym: max. 200-SIPuser i max. 64xCTS
• 100xWebCTI/PhoneCTI
• 40xRecordingChannels
• 58xTrunkGSM
• 1xTrunkISDN-E1
Slican NCP – CM400P:
• 100xCalls w tym 10xVideoCalls
• 1000xUsers w tym: max. 1000-SIPuser i max. 400xCTS
• 400xWebCTI/PhoneCTI
• 100xRecordingChannels
• 120xTrunkGSM
• 6xTrunkISDN-E1
• 2xgniazdo GbE-INT
• zasilanie awaryjne
Slican NCP – CM600P:
• 300xCalls w tym 20xVideoCalls
• 10.000xUsers w tym: max. 10.000-SIPuser i max. 800xCTS
• 800xWebCTI/PhoneCTI
• 300xRecordingChannels
• 120xTrunkGSM
• 13xTrunkISDN-E1
• 2xgniazdo GbE-INT
• zasilanie awaryjne
(źródło: informacje opracowano na podstawie materiałów producenta)
Zapraszamy do skorzystania z poradnika, który umożliwi osobom nie znającym zagadnień telefonii, w bardzo prosty sposób zasięgnąć niezbędne minimum wiedzy, jaką powinni posiadać, aby dobrać optymalne i zarazem oszczędne inwestycje w swojej firmie.